Vinst*2 och blonda slingor

Igår vann vi mot Källby, och jag blev matchens lirare, wohoo!!! Och idag vann vi mot Flob(b)y +att jag gjorde mål (lite får man ju skryta!).
Och f*n vad kul det var att spela då alla verkligen tog i!Nu gäller det bara att hänga i!

Efter matchen idag åkte jag hem till 'Manda och slingade hennes underhår blont! Mycket trevligt och kul! (Jag kände mej som en riktig frisör, kanske borde ha valt frisör linjen istället för natur...NÄÄ!) Men jag tror att det blev ganska så bra i alla fall, hann aldrig se när det var torrt för jag var tvungen att åka hem till familjen för lite Tacos och "söndags-mys"! Vi kör nämligen inte bara på "fredags-mys" utan vi kör "helg-mys"! Haha




Imorgon är det skola igen...dagen börjar bra med fotbolls träning! Sedan blir det lite värre med svenska och matte-fysik! Men eftersom det är en jämn vecka slutar vi vid 2! :D
Så då blir det hem, plugga (kanske hinner med lite bloggande också) och sen träning igen! Shoot (shit är tydligen något av det fulaste man kan säga på engelska!) vad livet kan vara bra ibland!

Och kom ihåg:
Lev livet nu, så ni slipper ångra det sen!

Love 2 All!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för hjälpen, det blev jättebra! :D<3

2009-09-13 @ 22:24:00
Postat av: manda

min kommentar där nere ;)

2009-09-13 @ 22:24:57
Postat av: manda

eller uppe menar jag ;o

2009-09-13 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0