Super duper dagen number 1

Super duper, Lilla melodifestivalen - Sofie (Fast jag vill ändra i texten till, super duper dagen! +nu är inte jag något fan av alla låtar jag lägger ut här utan jag tycker dom är lite roliga bara!)


Shoot vad härligt med fotboll på morgonen! Shoot vad härligt att sova på läs-lektionen på svenskan! Shoot vad härligt att sluta tidigt! Shoot vad härligt att jag inte behöver göra läxor nu, men jag kan ju göra dom så att jag får mer tid till spanskan i morgon...men jag behöver ju faktiskt inte!

Summering av dagen: HÄRLIG!!!

Fast nästa vecka blir ju lite värre med fysik prov och en hel massa studande inför matte-provet...och om jag skriver att jag inte ska plugga nästa vecka, då MÅSTE ni skälla på mej, så att jag får ändan ur vagnen och gör det ändå!!!!


Denna dagen hyllar jag i alla fall med en (ganska så hemsk) slapp bild från Grekland! Nästa vecka får väl hyllas med en arbetar bild i så fall (har ingen sån...men jag får väl gå ut och posa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0