Så trött och Sverige match i kväll!

Jag är såå trött, fast jag sov vid 10 igår kväll!!! Men så blir det kanske om det första man gör på morgonen är att ha ett glosförhör och sen gå igenom nått papper på spanska!

Onsdagar är den absolut värsta dagen i hela veckan,


måndag:
träning! Individuelltval:fotboll! ganska kort skoldag!
tisdag: ingen träning! Individuelltval:fotboll! skön skoldag!
onsdag: träning! Men grymt många lektioner!!

torsdag: träning! och går i skolan till 2!!

fredag: ingen träning! skola till 3!

Onsdagar är värst!!!

Nu sitter jag här och borde igentligen göra min arbetsuppgift till "havsresan", men jag orkar bara inte! Så jag ger nog upp ganska så snart och sätter mej framför tv:n med något gott att äta och lite kaffe, så att jag KANSKE! orkar göra läxan lite senare.

Imorgon blir det träning som vanligt (idag är den inställd, för att vi ska få vila lite, som att det behövs! (; )
Fast jag fick ju världens "lårkaka" på höften igår på matchen, även att jag inte märkte det förrän jag kom hem och såg att det var alldeles svullet. Ont gör det nu i alla fall.

Ikväll spelar Sverige mot Malta, hoppas att vi får jubla lika mycket som vi fick göra förra matchen! (Fast lite tidigare så att man slipper dra på sej en hjärtattack.) ;p


Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

Hejsan!

Vill du bli veckans blogg och synas bland våra 9000 läsare varje vecka? Det är bara att kommentera det inlägget, vi drar själva en vinnare varje vecka! =)



www.citycats.blogg.se



Kramar / CityCats - Natascha&Nowna

2009-09-09 @ 17:30:46
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Självklart ska du få vara med :) Ska kika igenom din blogg lite.Haft en bra dag annars?



kram / citycats

2009-09-09 @ 18:49:41
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej! :) såg du idol idag ? ^^

2009-09-09 @ 20:56:29
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0