Plugga!? Det kan jag göra en annan dag...!

Sitter här och filurar lite...ska jag plugga eller inte?
Jag kom ju hem för cirkus 45 minuter sedan, det känns inte jätte värt att börja plugga nu då jag redan varit hemma ett tag!+jag har samling 17.45, match i Falköping! Nah...jag vet inte...

Jag tänker göra mål idag! Och jag tänker f*nimej vinna också!!

Hade i.val (individuelltval, som jag förövrigt inte kan säga ordentligt!) fotboll idag...lika kul som vanligt fast det gick inte jätte bra. Men men bättre lycka nästa gång som är imorgon!

Hörde från Lina idag, hon hade fått komma hem efter operationen idag, armen hade varit av på 2 ställen! Men hon mådde så bra man nu kan må efter att ha brutit armen!


Jag är inge' bra på att övertala mej själv...! För nu ska jag studa! xp
Så är det när man går natur och inte vågar erkänna att man inte orkat göra läxan även om Ola nog inte skulle bli arg.
Jobbigt!
Men Sånt är livet!


;)
Puss o Kram Skumbanan
P.S. jag vet att det inte rimmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0