Otur och "Fot-fil"

Idag var det en vanlig skoldag ända tills vi skulle åka hem, för då fick Tille (Taylors nya smeknamn) stanna efter engelska lektionen, för läraren undrade om hon ville tenta av a-kursen redan nu...för hon är för bra! Så jag och M bestämde oss för att vänta på henne. Men grejen var den att Tille var där inne rätt så länge och vi skulle med bussen, men så kom vi på att:

"JAA, du kan ju åka med min buss"/
M (vanlig skolskjus)
"JAA! Då slipper ju jag gå hem!/L
  
Så när Tille kom ut gick vi i sakta mak ner till skåpen och hämtade våra grejer, och Tille fortsatte till frissan. Ännu en brilljant idé från Maja:

"Jag måste ju gå på toa, för det tar så lång tid hem för mej!"
"Nej du hinner inte, vi kommer missa bussen!"

 
Men gissa vem som inte lyssnade på mej!? Jo, Maja!
Sedan när vi kommer ut från skolan ser vi att bussen redan står borta vid Nybo:

"Haha, tänk om den åker nu"/M
"HAHAHAHA!!!"/L
Bussen åker!!
"NEEEJ!!!"/M o L

   Och då kom vi på att det kommer ingen mer buss idag, för dom har ju friluftsdag på Nybo! SHIT! Så då var det bara att ringa runt och fråga efter skjuss hem till mej, som tur var kunde farmor skjussa hem oss!
Och sedan när vi gick upp till min farmor gick vi och pratade om våran gamla klass och alla minnen vi har med dom och så kom vi på den här sången, och självklart började vi sjunga!:



Nu har Maja precis blivit hämtad och jag sitter här och ska egentligen göra mina läxor. För dom blev inte gjorda när hon var här så klart utan då, filmade vi våra fötter!! (konstigt jag vet!)

Varpå denna konversation ägde rum:
"Jag vill se filmen nu!"/M
"Vilken film!?"/L
"Men är du dum eller!?"
"Nää, vänta jag ska bara flytta filen till ett annat ställe!"/L
"Vilken fil!? Fot-filen? HAHAHA!!!"/M
"HAHAHAHA!"/L


Jaja nog med tonårs-humor för idag och mer pluggande!

Den här bilden är inte menad att vara rasistisk som endel kanske tror utan det svarta står för
det mörka innom oss!





Tjingeling!
<3



Kommentarer
Postat av: THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Haha, roliga bilder. Vad är det ni har kletat in er med?



sv: Okej, härligt! Dagen har varit ganska hektisk, mycket i skolan här tyvärr. Ska ut och ta en promenad i det sk fina vädret nu :D



Kramar / CITYCATS

2009-09-10 @ 18:15:49
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: okejj :D

2009-09-10 @ 21:26:38
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0