Natur=jobbigt! Nää knappast!

Idag började vi skolan 20 minuter senare än alla andra klasser på hela skolan, skön start på dagen! Då hade vi engelska och vi fick jobba me dvårat projekt (man ska göra typ ett reseförslag, med aktiviteter och grejer till sin hemtrakt) sedan hade vi datatkunskap. Då fick vi sitta och lyssna på musik och jobba på ett annat projekt...då är det bara att sitta och låtsas jobba om man är trött! Efter det 1,5 timmas håltimma, UTSLAGSPOKER!!!! Jag har nästan blivit bra nu...eller också var jag bra bara för att dom jag vann över bara var ännu sämre, haha.
Sen hade vi i och för sej fysik då vi fick sitta och räkna massa "Densitetsuppgifter" men det var inte någon lång lektion så jag klarade mej.

Nu har jag kommit hem, smäckt i mej några riskakor och ska plugga lite, innan jag nog åker och springer eller hänger på bror mins träning, hihi!


Imorgon vaknar man 05.30 för att masa sej upp och iväg till Tibro, där vi ska möta upp resten av NV1 för en "liten" tripp till havet, där vi ska samla skit och ta i en massa kladdig tång, usch!
Och tack vare detta missar jag en match!!!!!

Men som tur är är det match på söndag också, även om det bara är med u-laget, men fotboll är alltid kul!


Här kommer en bra låt, You'll never walk alone (Liverpool FC's låt):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0