Mitt liv består att plugg och fotboll!

Lite uppdatering;
I måndags spelade jag match i Falköping och vi vann med 3-5 (och jag som hade bestämmt att jag skulle göra mål gjorde 2, borde kanske bestämma mej lite oftare) så vi gjorde så att dom inte vann serien! Hihihihi
Igår spelade vi mot Ti'ahölm och vann med 0-5!!! Och Tidaholm kommer att vinna serien och då undrar man vad f*n har vi gjort under hela säsongen! För när vi spelade hemma mot dom i våras vann vi med 2-0! Men bollen har inte studsat vår väg, det är allt, jaha "joo det kan man ju skylla på!".


Både i måndags och igår kom jag hem runt kl.23 och båda kvällarna var jag tvungen att äta när jag kom hem, så jag är väldigt trött idag! Och igår tänkte jag att "äh...klckan är så mycket ändå, så jag behöver ju inte skynda mej! En timma hit eller dit!" Men det kanske jag hade behövt, för jag är sååå trött! Jag höll till och med på att somna på matten! Haha.
När jag kom hem idag satte jag mej och gjorde läxor direkt, och nu är jag precis klar! Nu börjar det kännas att man går natur! T.ex. vecka 41 har vi 2 eller 3 prov! (minns inte riktigt) haha.
It's a hard work!



Nä, nu ska jag hänga upp tvätten och kanske åka och se Calens sista hemma match för säsongen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad är det för föräldrar du har som låter dig vara uppe så sent...speciellt när det är skoldag dagen efter....har gått o lagt mig kl 22.00 ända sen jag var i din ålder o jag fortsätter med det...ska sova nu...god natt!!!O skäll på mamma o pappa nu så att de ser till att du sover lite mer o inte åldras i förtid;)

2009-09-24 @ 22:02:25
Postat av: Anonym

Vad är det för föräldrar du har som låter dig vara uppe så sent...speciellt när det är skoldag dagen efter....har gått o lagt mig kl 22.00 ända sen jag var i din ålder o jag fortsätter med det...ska sova nu...god natt!!!O skäll på mamma o pappa nu så att de ser till att du sover lite mer o inte åldras i förtid;) Kram Moster

2009-09-24 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0