Migrän SUGER!!!!

Idag när jag vaknade kände jag mej visserligen lite trött men inte så där anmärkningvärt.
Men mitt under spanska-läxförhöret (1:a lektionen) får jag världens migrän!
Så tio i elva tar jag bussen hem, lägger mej i soffan och ser på alla sit-coms som finns! Så nu är det bara att dricka te i mängder och hoppas att det går över snabbt!
För på söndag är det match och då vill jag var med!

Men jag slapp ju i alla fall läxan som vi hade till naturvetenskapen! Får se om jag åker till skolan i morgon, beror på hur det känns i morgonbitti.


 När man ligger hemma så får man mycket tid över så här kommer en lite rolig film! (Jag är fortfarande lite överdrivet ambitiös över att jag kan det här, så det lär komma endel filmer nu framöver! Hoppas att ni sitter där hemma och skrattar lika mycket som jag gör!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0