Man kan ha ganska roligt med migrän, om man har en mobil och en vän!

Från Taylor till Lovisa:
- Kommer du till skolan i morgon?
- Nej för jag har en liten ful gubbe med hammare och spik på mitt huvud, som bygger en fågelholk där!
- Men säg till honom att skynda sej! Han har bara 2 timmar kvar! MOVE THAT BUSS!
- Ska jag ta fram min megafon och springa runt och skrika "DON'T ROLL THE CREDITS!"?
- Jaa!

Och nu på morgonen fick jag ett annat sms:
- Kommer du idag?
- Nej, gubben var visst kommunalarbetare!

Så tack vare Taylor har jag skrattat lite ändå.


Men nu sitter jag här med min j***a huvudvärk, men den börjar släppa lite så om jag har tur kanske jag kan träna ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0