Jag får ont i rumpan av att ha migrän!

Nu har jag suttit stilla på min stackars rumpa i snart...väldigt många timmar i alla fall! Och jag har så ont i den så jag känner hur det dunkar! Men det är ju rätt bra för då dämpas smärtan i huvudet en aning.

En annan sak jag har kommit på idag (förutom det med rumpan!) är att man kan läsa "Twilight"-serien mer än 4 ggr och böckerna är fortfarande lika bra! Men från början blev man lite kär i vampyren Edward, och nu den 5:e gången jag läser andra boken (och alla andra för den delen) blir jag kär i Jacob. Förut har jag också tyckt att den andra boken är sämst men nu är den helt klart (nästan) bäst! (Kan kanske bero på att Jacob får mer utrymme i den än i de andra böckerna!). För er som inte är så insatta i "Twilight" kan detta vara ett ganska konstigt inlägg, men ni andra förstår nog!
Jag lägger upp en bild på "Twiglight-pojkarna"...alla tjejer i min ålder tycker att Robert Pattisson är skit snygg(jag tycker att han bara ser super äcklig ut!), men spana då på Taylor Lautner! omg!!!!! :p
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0