Jag är dålig på det här!

Jaha, nu är det fredag igen!! Wihoo!! Det gillar vi!!

Igår var sista "träningen", men det var bara glass. När jag åkte hem fick jag jätte ångest...för nu är det SLUT! Ingen mer fotboll på länge! Joo på söndag då vi har den sista serie matchen med u-laget, men sen är det officielt slut!! Usch!!

I morgon ska jag i alla fall till stora staden Skövde med Majs-Bajs, där ska vi gå och fnittra och störa för alla normala männinskor som är ute för en liten lugn shopping-stund! Haha.


Nu för tiden är jag så trött, så det bästa jag kan klämma ur mitt trötta huvud var det jag skrev här ovanför! Jag är dålig på det här med bloggande, sovande och att fatta fysik lektionerna! Jaja, shit happens...endel ungar föds utan några framträdande tallanger! ;)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0