Havet, den långa resan!

Nu sitter jag här hemma igen efter en LÅNG dag!
Jag gick upp 05.30 för att fixa mej lite och packa allt, 06.30 åkte jag och taylor in till Tibro. Där utanför skolan stod bussen vi skulle åka med...den var inte stor! I denna buss satt vi i sammanlagt i 6 timmar, och där emellan gick vi i stövlar och tog i en massa tång och andra klibbaiga saker. Det var inte jätte kul men jag och Joshi hittade en fisk som Joshi nästan satt på. Vi trodde att den var död men det var den INTE!!! Haha snacka om att vi blev rädda!
Nu ska jag fixa lite med  min iPod och sen blir det middag och landslagsmatch! Hejja Sverige!!

Imorgon ska jag kanske spela match med u-laget...beror på om matchen blir inställd eller inte för vi är så många sjuka!


Jag fick en kommentar på mitt förra inlägg Tränad och ganska så nöjd, det var en person som tyckte att endel bloggare bara klankar ner på alla andra, och han/hon tyckte att detta var extremt dåligt! Och det tycker jag också! Om du ska klanka ner på andra, gör det inte inför en massa människor, håll det för dej själv och hör sen! För det värsta jag vet är när man trycker ner andra bara för att man inte tycker att dom inte är precis som en själv!!!!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0