Godmorgon/'Morgon

Godmorgon allihopa! Jag hatar när folk säger godmorgon för oftast är det ingen god morgon, för man måste ju gå upp!!! Så jag börjar om från början....
'Morgon allihopa!
Idag ska jag spela fotboll för sista gången i år! Och jag kommer bli redigt sur om vi förlorar, för det första så förlorade vi mot Värsås med 2 skit mål förra gången och för det andra om vi inte vinner kommer vi inte 2:a som vi faktiskt har skans till att göra! Så nu.....ska vi vinna!

Inn med bollen i mål!




Snart om cirkus 1 timma, ska jag börja ladda upp med kina-mat och sen bär det av (för sista gången för i år! ÅNGEST!!!!) upp till Fagervi IP!


Ha' det gott...igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0