Fysik är lätt....om man vet svaren ;)

Som sagt är jag ett riktigt naturbarn numera...fast ett som är dåligt på matte, hihi! Vi har fysik läxa till i morgon, och jag fattade inte ett skit när jag skulle göra den i måndags efter skolan, men nu har alla moln skingrats, för jag har sett Oskars svar och jag har hittat facit. Nää...jag bara skojjar, jag har dock hittat facit och jag har sett Oskar göra läxan, men jag mindes inte svaren och jag kollade inte i facit mer än för att rätta! HAHA!

Idag gick brand-larmet igång, men det stängdes av efter cirkus 5 sekunder så vi ettor som satt och åt fattade ju inte att det var meningen att man skulle gå ut, så där satt vi och käkade på, tills en kille från 3:an kom och sa att vi skulle gå ut...men där ute stod vi inte så länge för det var iskallt, så vi sa att vi var tvugna att gå på toa och gick in igen. Och där inne satt massa folk och spelade kort, så vi började spela vi också! Men det var bara ett falsktalarm sa dom sedan i högtalarna.

Wohoo!! En helt otrolig sak har hänt idag också...VARKEN JAG ELLER MAJZ MISSADE BUSSEN!!! Aplåder till oss! Haha
Och jag och Tille fick reda på att det var 303 meter till min dörr och 334 meter till hennes dörr från ett ställe i nerförsbacken, där vi går hem när vi har åkt med 1:an bussen.

Nu sitter jag här med ett stort GLAS kaffe och en macka så att jag ska bli pigg så att jag orkar träna ikväll.
Match i helgen mot Töreboda (Törrboda för alla väsköttar & som för övrigt ligger i den kommun där Maja bor!) viktig match och den sista dam-matchen för säsongen! Lite sorgligt men samtidigt skönt att få ett litet uppehåll, inte så stort i och för sej eftersom jag har fotboll som individuelltval!

NOSTALGI!!

 


puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0