Bubblor, bubblor, bubblor!

Idag slutade vi som sagt tidigare, hätligt! När jag kom hem började jag göra matte lääxan men kom inte så långt innan Tille ringde och undrade om jag ville bada i hennes BUBBEL-pool! Gissa vad jag skrek!? JAAAAAAAAAAAAA! Så jag har suttit hemma hos henne och bubblat i ungefär en timma, vi snackade mycket blaj (guess what!?), och sedan läste vi lite också.
Jag har lånat världens (en av dom!) bästa bok, Night World, visserligen är den på engelska men den är så GRYMT bra! Jag har läst 1:an och 2:an förut men nu läser jag bok nr.3. Igår kväll läste jag den, och jag kunde varken sluta läsa eller sluta gråta! Det var både lyckligt och sorgligt och jag satt så klart och stört-lipa! Ända till sista sidan i första boken, (det är 3 böcker i varje bok), och nu har jag då börjat på andra. Jag har kommit fram till (med hjälp av Tille) att man blir lite så där (fjortis?) kär i en av huvudpersonerna, den som är kille då! Men shoot....!


Nu ska jag i alla fall snart ladda med lite mat inför träningen (2:a idag!) och sedan åka upp till Fagervi. Jag ska bli lika bra som Torres lätt! ;)

TORRES SONG


His armband proved that he was red
TORRES TORRES
You'll never walk alone it said
TORRES TORRES
We bought lad from sunny Spain
He gets the ball he scores again
FERNANDO TORRES Liverpools number 9!
<3


love!

P.S. jag är härmed klar med alla mina läxor(stolt naturare)!

P.S.2. Amanda fina kommentarer du lämnade ;p<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0