Upptaget hemma

Tjillevippen allihop!
Jag har inte skrivit på 2 dagar nu för, datan är uppagen där hemma. Mammi sitter och pluggar framför den hela tiden nu, men det kan hon väl få tycker jag för hon gör ju inte det så ofta så....!

Nu sitte jag i varje fall i NV-datasalen och skriver.
Har precis haft lunch(pasta och skinksås, gott faktiskt.)

Idag slutar jag kl.14 och då ska jag gå nerifrån Fagersanna...jobbigt!! Men men jag kommer ju i alla fall hem tidigare än vanligt. Sen blir det att plugga engelska-glosor och spanska. Engelska prov i morgon och spanska på tisdag, sedan på onsdag har jag matte prov också! Shoot...ntur ÄR jobbigt!!!


;)
favorit i repris...saknar amanda har inte träffat henne på skit länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0