Prioriterings-lista:

  1. Skola
  2. Träna
  3. Prata med folk
  4. Filura
  5. Slappa
  6. Tv: Scrubs,House,Fotboll(champions league, Barcelona (för jag kan inte se premier league))
  7. Skala klementiner

På sista kanske jag jävlas lite bara, men de andra är i stortsett sant. Jag vet inte riktigt när jag ska orka bed bloggen, man blir väldigt trött efter första och efter andra orkar man definitivt inget mer än nr.4,5 och 6!

P.g.a. detta får ni stå ut med lite utspridda inlägg!!

NU måste jag i alla fall sluta, för nu ska vi ha kalas för lilla pappi so fyller 47 år i morgon! GRATTIS!!!<3



P.S. Jag har piercat naveln nu! och nej det gjorde inte jätte ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0