Jag är sjuk och har spring i benen

Jag sitter här hemma med sprittande ben och inget att göra! Jag har aldrig insett hur tråkigt det är att vara sjuk! Man bara sitter och glor, antingen på tidningen, på tv:n eller på datan! Kan inte någon skriva en bok "Hur man har roligt när man är sjuk!"!?
Jag hade tänkt att baka, men sedan kom jag på att det kanske inte blir så populära kakor om man bakar dom med feber-sjuka händer och nys-skvätt över allt! Också kom jag på att jag skulle aldrig orka göra det, då jag knappt orkar resa mej från soffan och gå till datan, än mindre gå ut med hunden runt kullen. Stackars Figo!

Jag måste tvätta håret också...tänk på den tiden då man orkade se fresh ut!

Jag måste bli frisk till på lördag då tjocka släkten kommer hit på släkt-golf/släkt-bowling (det beror på vädret!). Men om det blir golf ska jag vara hemma under själva golfen och plugga fysik.

Jag skulle ju kunna plugga nu, om mitt huvud hade kunnat hålla kvar någonting. Inte särskilt troligt då jag förut kom på mej själv med att jag inte kunde komma ihåg vad "Jimmy Neutron"-programmet handlade om, när jag sett på det i 20 minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0