Fabriks inlägg

Sitter på pappas jobb och tar en paus från arbetet i fabriken.
Skit trött sen igår kväll (naturmiddagen), kom inte hem jätte sent men ändå..!
Nu pimplar jag lite kaffe och sen får jag väl gå och jobba igen.

Trotts att jag var på fest igår, försökte jag ha koll på matchen. Så jag ringde 'Manda och pratade med henne, och då kommer en kille och ställer sej mitt framför mej och bara glor (lite påverkad kanske!!! Haha). Maja som stod brevid tittade på mej och bara flinade...tillslut frågade han vad det stod i matchen. Han undrade nog rätt mycket för jag stod och skrek för jag hörde 'Mandas familj skrika i bakgrunden. HAHA.
Det var skit jobbigt att inte kunna se på matchen! Och bara för att de förlorade och Portugal vann sin match är drömmen om VM krossad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0