Barca-kväll och bowling är halv bra

Förut spelade vi som sagt bowling med släkten. Vi körde tävling mellan familjen Samuelsson och Lundberg, mormor,Sofie och Dale i det ena laget och jag och pappi i andra laget...gissa vilka som vann!? Visserligen med bara 3 poäng och tack vare att pappi kan spela bowling. Till skillnad från mej då! Men huvudsaken var att vi vann i alla fall. Hihi.
Men jag var himmlans arg när det inte gick!!!

Nu sitter vi framför tv:n och ser på...kan ni gissa vad?...fotboll så klart! Haha.
Senare blir det middag och Barcelona-match.
Hejja Zlatan! Jag har slagit vad om att han kommer göra mål idag igen! Någon som vågar sätta emot!? Hihi

Who's The Man!? (Who's dah man!?)



P.S. Jag sitter vid mormors dator, så lite credit till henne. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja....det gick ju inte så bra för dig....såg ut som dina bowling gener kom från mormor;))))Hihi

Och Zlatan har ju inte gjort mål än så du kanske förlorar det vadet oxå....Ingen tur dag för Lovisa Lundberg idag inte!!!

2009-10-03 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0