NV1 Fågelviksgymnasiet



Nu har jag börjat på gymnasiet då. Det verkar vara rätt så bra, säger jag nu efter bara en vecka vi får väl se hur det låter om några månader!  Det är nog rätt så studigt (vi har redan haft 1 prov och 2 läxor), men inte så som alla säger att natur ska vara. Men varje dag har vi någon slags matte...men idag fick vi våra nya flashiga miniränare.
Det första alla gjorde var att gå in ett program på miniräknare för att rita...det slutade med att alla satt och var jätte stressade för att ingen visste hur man skulle få bort sin målning. HAHA. Men som tur var kom en kille (Rasmus) på det efter ett tag.
Idag slutade jag 14.50, och kom hem runt 15. Så nu har jag käkat mellanmål och snart ska jag kanske ut och springa i spåret(det är vad jag hoppas på i alla fall). Men det beror väl på när maten blir klar. Också måste jag skriva en fysik-rapport från måndagens fysik-laboration.

Nu i veckan är det matfestival, så på lördag ska alla grannar in och höra då Polkapix  http://polkapix.se/ ska spela på Stora Scenen.
Dom är ju så jä**a bra

Jaja, nu ska jag (fortfarande kanske) ta på mej träningskläderna och ut och springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0