Konfirmation = Man/Kvinna

Igår bar det av till Jönköping för att fira min lilla(långa) söta kusin Kasper som konfirmerades.
I vanliga fall brukar jag...inte hata, men jag brukar inte gilla att gå i kyrkan i alla fall, men det var faktiskt riktigt roligt att se den här konfirmationen! :)
Efter kyrkan åkte vi hem till familjen Reits hus och firade, Kabbe hade tydligen blivit man, "oj det hade jag visst missat".
Men shit vad jag ångrade att jag inte konfirmerade mej, man blir ju skit rik av det...och Kasper verkade till och med haft kul under tiden ;o

Eftersom Mammi och Pappi var på grannarnas årliga sommar-fest, kom farmor och sov hemma hos oss. Det hade ju egentligen inte behövts (fast varken jag eller Carl är "kvinna" eller "man" (enligt kyrkan) än) men det var mycket trevligt ändå!

Så nu har farmor precis åkt hem och jag försöker tvätta bort den röda färgen från fingrarna, som jag fick när vi plockade av våran vinbärsbuske.
Snart får jag väl göra lite lunch och sedan lite middag, sen bär det av upp till Fagervi för att spela match mot Vinninga, vi måste vinna annars ligger vi risit till!





I morgon börjar skolan också. Första dagen på gymnasiet, ganska så spänd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0