Domarkarriären på spel?

Idag har jag varit så j***a arg på alla "domar-gubbar" som bara sitter och bestämmer en massa skit utan att andra får ta del av den informationen!
Igår ringde en kvinna som var ledare i Tymers dam-lag, hon sa att jag skulle döma dom på söndag.
- Eh...jaha!
- Överraskning låter det som. Haha
- Eh...ja verkligen!
- Men då ses vi då!
- Eh.......!
´klick´
 Jaha då var det bara att vänta till nästa dag och ringa "Domar Hasse" och säga att jag inte kunde men....nej! Jag skulle tydligen ringa nån annan FOGIS-gubbe, som så klart hade gått hem för dagen....lete,leta,leta, JAAA!..nödnummer!
- Hej!
- Hej!
När jag berättade hur det var att jag inte kunde döma för att jag själv skulle spela match, börja han skälla på mej för att jag var så sent ute....och då började jag skälla tillbaka (och efter ett tag grät jag lite också, dock en arg gråt ingen ledsen gråt!).
Så nu när jag kom hem efter träningen med p15, så var matchen borta från FOGIS sidan! Tack gode gud säger jag bara.
På måndag blir det väl så att jag får ringa FOGIS-gubben för att avboka alla mina andra helgmatcher!

Imorgon ska jag, Amanda, Taylor och alla grannar åka in till Matfestivalen och lyssna på Polkapix (om vi har tur så vill Maja komma också!) Vi stannar nog ett tag till efter också.
Innan det (kl.11) ska jag spela match med u-laget mot Värsås hemma, HEJJA!!!!

Och på söndag är det match med dam-laget mot Mariestad BOIS, TAGGA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0